יופי ישראלי אחר: לכבוד שנת ה-100 להיווסדו של הג'וינט, משיק הארגון קמפיין חדש עם הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו

יופי ישראלי אחר: לכבוד שנת ה-100 להיווסדו של הג'וינט, משיק הארגון קמפיין חדש עם הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו

11/03/2014

הקמפיין יקדם את השירותים החברתיים שמפתח ג'וינט ישראל יחד עם שותפיו, הן באמצעות הרדיו והן בעיתונות המודפסת. מנכ"ל ג'וינט ישראל ארנון מנטבר: "הבחירה במיכאלה ברקו כמייצגת את היופי הישראלי הינה טבעית".

היום השיק ארגון הג'וינט את קמפיין שנת ה-100 להיווסדו של הארגון. הקמפיין, אשר נעשה באמצעות  משרד הפרסום LessIsMore, מתבסס על רדיו ועיתונות מודפסת. הקמפייןבהובלתהשלהדוגמניתואשת העסקיםמיכאלהברקויציגאת"היופי הישראלי" לא כיופי חיצוני, אלא כישראל היפה המתבטאת בעשייתו החברתית של הג'וינט על השירותים השונים שפיתח.

"כשנחשפתי לעשיית הארגון, מייד התחברתי! היה ברור לי מדוע עשייה זו מקושרת לישראל היפה", אמרה מיכאלה ברקו. "אני יותר משמחה להצטרף למאמץ להציג פן חיובי יותר של החברה הישראלית ובהזדמנות זו גם מאחלתלג'וינט להמשיך בעשייה יפה זו גם ב-100 השנים הבאות".

הקמפיין יימשך עד להגעת מועצת המנהלים של הג'וינט העולמי לישראל, בסוף מאי 2014. הנהלת הארגון תגיע לשלושה ימים לישראל, במסגרתם תיפגש עם ראש הממשלה, נשיא המדינה, חברי כנסת ופילנתרופים ישראלים. כמו כן, תבקר הנהלת הג'וינט העולמי בשירותים השונים שפיתח הארגון בישראל ותבחן צרכים חברתיים חדשים להם יש לפתח פתרונות.

לדברי ארנון מנטבר, מנכ"ל ג'וינט ישראל: "כארגון, אנחנו נמנעים מלצאת בקמפיינים ומעדיפים להשקיע את המשאבים שלנו בשירותים שאנו מפתחים. יחד עם זאת, יובל ה-100 הוא הזדמנות לתת במה לשירותים מובילים שלנו כמו גם לקרא לשותפים נוספים להצטרף לעשייה החברתית שלנו. אנחנו שמחים על הצטרפותה של מיכאלה למאמץ זה, בהתנדבות מלאה. רוח זו רק מחזקת את העובדה כי הבחירה במיכאלה ברקו כמייצאת את היופי הישראלי הינה טבעית".

ארגון הג'וינט נוסד בשנת 1914 כדי לעזור ליהודים בארץ ישראל ובמזרח אירופה בזמן מלחמת העולם הראשונה. הארגון המשיך לסייע לתושבי ארץ ישראל תחת שלטון המנדט הבריטי והחל מקום המדינה מסייע לתושבי מדינת ישראל. כיום, הג'וינט הוא הארגון היהודי ההומניטארי הגדול בעולם הפועל בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם בנוסף לישראל. הארגון מסייע בעתות חירום ומשבר וממשיך בעשייתו לחיזוק הקהילות היהודיות המקומיות ברחבי העולם ולשימור ופיתוח החיים היהודיים בקהילות אלו.

קרדיטים: ניהול ואסטרטגיה – צילי בלקינד ואיל לוין , קראיטיב –  גל זכאי , צילומים – אילן בשור ואופיר בן נתן.